Skip to main content

Posts

Showing posts from September, 2015

Permata Hati ke 4

Ish2 lama sngguh x update blog nih..bz mengalahkan PM..maklum ler anak 4..x menyempat nk hapdate blognye..alas an je tuh sebenarnya..haha..hr ni tiba2 baru teringat nk update permata hati ibu yg ke 4 ni..yg skrg ni dh nak masuk 6 bulan dh pon..sian adik..huhuhu

Kali ni dapat putera plak..dah la putih melepak hencem plak tu..haha mak plak yg perasan lebihhh..lahir pada 16 March 2015...cari punye cari nama punye la lama nk register..last2 putera ke 4 ni diberi nama MUHAMMAD HABIB FIRAS...sedap tak nama saye??? hehe..so panggil Habib lah..budak kecik sorang ni sgt suke senyum dan sengih..pantang di agah atau di tegur mesti senyumnye sampai ke telinga...nk kate ibu suke senyum ms pregnantkan Habib tak jgk..hehe ape2 lah yg penting senyuman Habib pengubat hati ibu..ni gambar Habib masa lahir...



Berat Habib masa lahir tepat2 3kg..antara 4 org anak ni kira Habib la yg plg juara dr segi berat masa lahir..hehe..tapi rasa bersyukur sangat sebab masa nak lahirkan Habib abah ada menemani ibu disi…